Përfitimet shëndetësore të Omega 3

ZEMRA

Si pjesë e një jetese të shëndetshme, Omega-3 mund t’ju ndihmojnë në ruajtjen e presionit normal të gjakut, të niveleve të shëndetshme të triglicerideve dhe në menaxhimin e rrezikut të sëmundjeve të zemrës.

Truri

Omega-3 DHA përbën një përqindje të madhe të trurit dhe ndihmon në mbështetjen e shëndetit të trurit gjatë gjithë stadeve të jetës.

Sytë

DHA është një strukturë e rëndësishme yndyrore e retinës së syrit dhe luan një rol të rëndësishëm në zhvillimin dhe funksionet vizive gjatë gjithë stadeve të jetës.

FAQs

  • Çfarë është Omega-3?

    Në vijim janë EFSA-të e miratuara për kërkesat shëndetësore EPA dhe DHA (Rregullorja e Komisionit (BE) 1924/2006 dhe 432/2012):

    • DHA dhe EPA kontribuojnë në funksionin normal të zemrës (0.25 g në ditë)
    • DHA dhe EPA kontribuojnë në ruajtjen e presionit normal të gjakut (3 g në ditë)
    • DHA dhe EPA kontribuojnë në ruajtjen e niveleve normale të triglicerideve të gjakut (2 g në ditë)
    • DHA kontribuon në ruajtjen e niveleve normale të triglicerideve të gjakut (2 g në ditë në kombinim me EPA)
    • DHA kontribuon në ruajtjen e funksionimit normal të trurit (0.25 g në ditë)
    • DHA kontribuon në ruajtjen e vizionit normal (0.25 g në ditë)
    • Marrja DHA prej nënës së re kontribuon në zhvillimin normal të trurit të foshnjave të fetusit dhe të gjirit (0.2 g DHA plus futjen e përditshme të acideve yndyrore Omega-3 (EPA + DHA për aduls e cila është 0.25 g në ditë).
    • Marrja e DHA prej nënës së re kontribuon në zhvillimin normal të syve të fetusit dhe të foshnjave të cilat ushqehen me gji (0.2 g DHA plus marrjen e rekomanduar ditore të acideve yndyrore Omega-3 (EPA + DHA) për të rriturit që është 0.25 g në ditë).

    Nëse dëshironi të shikoni më të detajuar regjistrin e BE-së për të dhënat e të ushqyerit dhe shëndetit, klikoni këtu.

  • Në cilën moshë mund të fillojmë të përdorim Omega-3?

    Në parim, nuk ka kufij moshe për fillimin ose ndërprerjen e një suplementi ushqimor të bazuar në acide yndyrore Omega-3. Sidoqoftë kapsulat dhe më pas dozat e rekomanduara janë projektuar për meshkujt e shëndetshëm rreth 70 kg, por mund të rregullohen individualisht në  varësi të peshës, nevojave specifike dhe çdo kusht tjetër patologjik.

  • A mund të konsumohet Omega-3 gjatë shtatëzanisë?

    Një studim danez sugjeron që gratë me një dietë të pasur Omega-3 gjatë shtatzënisë lindin fëmijë me peshë lindjeje “të shëndetshme” dhe janë më pak të predispozuar ndaj lindjeve të parakohshme. Është e njohur se Omega-3 luan një rol të rëndësishëm në zhvillimin e sistemit nervor të foshnjës dhe të fëmijës dhe se gratë me një dietë të dobët të Omega-3 në shtatëzani janë në rrezik më të madh të depresionit pas lindjes

    Konfirmimi autoritar i nevojës për të siguruar një marrje të përshtatshme të acidit dokosahekzaenoic (DHA) gjatë kësaj faze delikate ka ardhur kohët e fundit (shtator 2005) nga Rekomandimi i Konsensusit Europian mbi Acidet yndyrore të pasaturuara për gratë shtatëzana (PERILIP), me qëllim përmirësimin e udhëzimeve të ushqyerjes gjatë shtatëzanisë dhe rritjes së foshnjës.

    Ekspertët e ushqyerjes, zhvillimit dhe funksionit të placentës, obstetrikës dhe neonatologjisë, të udhëhequr nga Dr. Berthold Koletzko dhe Dr. Irene Cetin, kanë përfunduar punën duke rekomanduar një dozë të përditshme ditore prej 200mg DHA për gratë shtatzëna dhe gratë që ushqejnë me gji.

    PERILIP ka theksuar faktin se marrja deri në 1g DHA ose 2.7 g e një zinxhiri të gjatë të acideve yndyrore poli-pasaturara (n-3 LCPUFA) ka provuar të mos ketë efekte të rëndësishme anësore në gjykime të ndryshme klinike. Një rekomandim i tillë së shpejti mund të bëhet pjesë integrale e udhëzimeve të reja zyrtare të BE-së, të cilat ndër të tjera financuan punën e konferencës së sipërpërmendur PERILIP

  • A mund të bëhesh i varur nga Omega-3?

    Suplementet EPA dhe DHA nuk janë barna apo  molekula artificiale, por suplemente ushqyese që rinovojnë rezervat e acideve yndyrore esenciale të trupit në rastet e mungesës dietike dhe / ose rritjes së nevojës për këto lëndë ushqyese. Një pezullim i menjëhershëm i mjekimit nuk ka efekt të kundërt përveç rrezikut të humbjes së rezervave fiziologjike në mënyrë progresive përsëri në mungesë të një diete mjaft të pasur të Omega-3.

  • A mund të jetë i rrezikshëm konsumimi i tepërt i Omega-3 (që është, një dietë e pasur me Omega-3 e shoqëruar me suplementin e duhur ushqyes)?

    Nuk ekziston rreziku i mbidozës në këtë situatë. Mjafton të mendosh se eskimezët që jetojnë në veri të Kebekut t në Kanada konsumojnë deri në 16 gram vaj peshku në ditë dhe asnjë efekt negativ nuk është vërejtur deri më tani nga një dozë e tillë e Omega-3.

  • Për një person që tashmë ka një dietë të pasur me Omega-3 dhe që ndihet në formë të mirë fizike dhe mendore, a është e domosdoshme të marrë shtesë Omega-3?

    Është e qartë se për një person që ndihet mirë këshilla është të vazhdojë të bëjë atë që bën. Në çdo rast, nëse ushqimi i përditshëm është tashmë i pasur me acide yndyrore esenciale Omega-3 (peshk, krustace,vaj liri, lir ose aguliçe) nuk ka arsye për të marrë suplemente shtesë.Disa studime tregojnë se një dietë e ekuilibruar e tipit “Mesdhetar” ka një efekt parandalues të madh në zhvillimin e sëmundjeve më të shpeshta perëndimore siç janë sëmundjet e shpeshta kardiovaskulare (sëmundjet koronare të zemrës, shkalla e lartë e triglicerideve në gjak, disa çrregullime të ritmit të zemrës). Disa studime epidemiologjike sugjerojnë se një dietë e tillë gjithashtu ka efekte parandaluese kundër fenomeneve depresive.

  • Omega-3 mund të përdoret për sklerozë të shumëfishtë?

    Rezultatet e studimeve që në mënyrë specifike matën efektin e Omega-3 në sklerozë të shumëfishtë kanë treguar se Omega-3 përmirëson simptomat e pacientëve me këtë gjendje. Në parim kjo vlen për të gjitha sëmundjet autoimune, duke kontribuar në një ekuilibër më të mirë të sistemit imunitar. Derisa në njërën anë nuk ka efekte specifike anësore në përdorimin e Omega-3 për sklerozë të shumëfishtë, duhet të theksohet se rezultatet mund të jenë të moderuara por potencialisht të rëndësishme, të tilla si zvogëlimi i dozave të nevojshme të barnave antiinflamatore ose imunosupresuese pas disa muaj kujdesjeje; të gjitha në mënyrë të qartë nën mbikqyrjen e mjekut.

  • Omega-3 luan rol në parandalim?

    Së pari, është e rëndësishme të dallojmë konceptin e parandalimit parësor nga parandalimi dytësor. Ky i fundit i referohet atyre pacientëve të cilët tashmë kanë pasur një paralajmërim të parë “kardiovaskular”. Shumica e studimeve klinike të bëra duke përdorur acidet yndyrore Omega-3 kanë marrë këtë lloj pacienti në konsideratë. Në këtë drejtim, është treguar gjerësisht se Omega-3 ul rrezikun e vdekshmërisë së papritur kardiovaskulare (GISSI Prevention). Studime të mëtejshme, të kryera në subjekte të shëndetshme pa episode të mëparshme të fenomeneve të zemrës (studimet primare të parandalimit), kanë treguar një efekt pozitiv në Omega-3 mbi funksionimin normal kardiovaskular.

  • A të shëndosh Omega-3?

    Përgjigja e shkurtër është jo. Në fakt, çdo 1 gram kapsulë OMEGOR® Mega 3 ka pak më shumë se 10 kalori. Tre kapsula të 1 grami OMEGOR® Mega 3 përmbajnë rreth 32 kalori, e cila është e barabartë me gjysmën e një mollë. Studimet e ndryshme tek minjtë sugjerojnë që Omega-3 në fakt zvogëlon formimin dhe rritjen e yndyrës (adipocitet). Omega-3 përdoren kryesisht si përbërës të membranave qelizore, jo për qëllime energjetike. Për këto arsye, supozimi i OMEGOR® Mega 3 nuk është i yndyrshëm, në fakt e vërteta është e kundërta.

  • Përse duhet të marr suplemente me Omega-3?

    Acidet yndyrore detare Omega-3 janë të rëndësishme për të arritur një ekuilibër normal dhe të mirë midis komponentëve pro- dhe anti-inflamatorë në trupin tuaj (shih gjithashtu “Acidet yndyrore dhe hormonet lokale”). Përveç kësaj, Omega-3 është e rëndësishme për një zhvillim dhe rritje të natyrshme dhe të shëndetshme. Një numër i studimeve shkencore të dokumentuara tregojnë se Omega-3 (EPA dhe DHA) janë të rëndësishme për shëndetin tonë kardiovaskular, zhvillimin e fetusit, performancën njohëse, humorin dhe sjelljen.